úterý 15. listopadu 2016

Předprázdninové obrázky + co mám psát :D?

Hojky! Jak už vyplívá z názvu článku, vůbec netuším, co bych mohla napsat za článek. Mám sice nějaké fotky, ale ty jsou ještě na SD kartě a kdy se je uráčím dát do počítače, to netuším. Navíc bych taky měla fotit alespoň do soutěže u Crystal, když už jsem zapomněla na fotosoutěž u Clawdii a Honey (nebo spíš jsem dopletla datum odeslání fotky). Já jsem vážně hrozná xD. Tenhle článek ale není o mě, ani o mé lenosti. Potřebuju něco, co bych sem mohla dát a moc netuším co. Napadá mě fotopříběh, ale na ten, který mě napadl potřebuju Clawdii a ta je ještě v krabici. Dále jsem vám kdysi slíbila ty předprázdninové kresby, jenže...Jenže co, já je sem vlastně můžu dát hned teď - mám je tuším v mobilu :D!
Mimochodem, včera byl superúplněk ☾ . A kreseb je jen tolik, kolik jsem našla :D. Grr, všechny fotky z mobilu se vždycky takhle debilně otočí, moc se omlouvám, ale nevím jak to obrátit správně :P.


Elfka pokažená tou zelenou "září" .Tady na té fotce nejde moc dobře vidět to brnění, které se mi na ní líbí...
 Dva návrhy šatů...


 Tak, to bude dneska asi vše, loučí se s vámi odporovatelka politiky,....

Grafika: "Hello there" a oddělovač - Farrah. popisek "Kája K." - Clawdia a Honey

6 komentářů:

  1. Jé, návrhy jsou moc pěkné, ty zelené jsou moc hezky propracované. A co se týče těch článků, taky nevím co psát. Poslední dobou moc nechci fotit a tak asi přidám hodnocení edice.
    Kitty Black Rose(nechce se mi přihlašovat)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny návrhy jsou krásné, ale ten poslední je nádherný. Super úplněk. Já ho neviděla (no, asi jsem slepá, i když jsem se koukla večer z okna jen dvakrát).

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tys vydala dva články tak krátce po sobě! :D Jinak na ty návrhy už mé názory myslím znáš. Ty výtvarkovské šaty (oboje) jsou nádherně propracované a super! Ten vodní mi prostě stále neodbytně připomíná antiku. A to se mi na nich líbí! :D Joo, měsíc jsem neviděla. :D :/ A ta elfka... u ní by ta záře nebyla vůbec špatná, jen kdyby byla víc přechodová, nevýrazná a průsvitná. Světlá a přecházející do ztracena. Jinak co se týká mě a politiky, tak to jde naprosto mimo mě, ALE Trump dokázal jednu poměrně nečekanou věc: mě začala zajímat politika! :D xD

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty, nám se líbí ty třetí protože mají poc hezky propracovaný vršek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A fotku do fotosoutěže můžeš ještě poslat :P

      Vymazat
  5. Krásne návrhy! 🤗 Mňa najviac zaujali druhé šaty. 😂🙃

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!