středa 23. září 2015

Královská róba budoucí egyptské vládkyně Nefery de Nile!

Ahojky! Jsem ráda, že už jsem zpátky. Vím, že v poslední době by se moje aktivita dala přirovnat k padajícímu shnilému jablku, ale vynasnažím se být šťavnaté zelené jablíčko na stromě :D. Aspoň o víkendech a když mi zbude troška toho času :). Tak...Dnešní téma článku jsou Nefeřiny nové šaty. Vyrobila jsem jí je asi před týdnem z černé zlatě potřpytěné látky (už se to trochu loupe :/) a přidala k tomu světle modré ,,doplňky" (proužky látky). Nebudu to nijak protahovat, protože se ještě musím učit (BLÉÉÉÉ :ú (blijící smajlík)!!!). Tady je pár fotek:






3 komentáře:

  1. Krása, nádherné šaty!! To ani skoro nejde vidět, že ta látka byla černá. :D Ta fotka u těch křídel je dobrá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné šaty. Máš talent, jablíčko. :D :) :P

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit pro Neferu! :D To se divím, že jsi na ten obleček chtěla dát tolik třpytek :P ale vyplatilo se ti to, vypadá to bombově ^^ :D . Všechno je hezky zlato-modrý, přesně podle vkusu De Nilů :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!