pátek 13. ledna 2017

O všem možném...:D!


Než začnu, připomínám, že do neděle se můžete zapsat do !!!kontroly Affs!!!

Takže teda...Ahojkyyy! Po delší době jsem opět tu. Poslední asi tak týden není skoro nikdo aktivní a tak jsem si řekla, že už toho mám dost a vydám článek xD. Sice už za sebou mám oboje talentovky, (které byly mimochodem celkem v pohodě a na 1. školu mě asi stoprocentně vezmou...což je...jupí :D), ale ve škole je to teď kompletně a absolutně (pardon za ten "výraz") na hovno. Takhle. Já nevím, co si Ti učitelé myslí. Učitel z infošky nám dal html projekt, jestli nevíte, co je html...tak je to děs a vypadá to asi takhle:



Musíte znát a napsat všecko to, co je vpravo, aby z toho byla tabulka...Grr. Ale on nám dal samozřejmě něco co jsme se neučili a zatracené těžkýho a časově náročnýho. Myslím, že jednoho krásného dne toho pitomce vyhodím z okna...Je pravda že je asi trochu silnější než já, ale...To je teď fuk!



No, dále jsme na dnešek měli asi 10 stran v pracáku z AJ - a to jsme na to někteří měli jenom jedno odpoledne (Ha ha). Jestli vás zajímá, zda je naše učitelka psychicky narušená, tak ano, je. A to jako fakt xD. A pak na příští týden dvě prezentace...A to nejmenuju testy a úkoly! Plus absolventky (velká prezentace, jejíž pokyny zní jako k diplomové práci NA VYSOKÉ ŠKOLE a někomu asi nedochází, že jsme na základce a v tomhle období máme stresy z přijímaček!!!) Ehm, a ty obrázky sem dám jindy, teď jsem moc líná, pardon. 

Jinak do budoucna to se mnou a blogováním vypadá docela nadějně, až na to, že nebudu mít čas :D. Což nemá nikdo...Ale to bylo jen tak mimochodem.

Teď už mě přešlo naštvání a tak hodlám začít dumat nad víkendem. V poslední době jsem totiž časově vystresovaná, nebo jak to říct, Prostě přijdu domů, chvilku oddych, škola, pauzička, škola, učení, najíst, spát. Ráda bych si teď trochu vydechla -_-. Už vás nebudu zasypávat texty, a radši to ukončím, beztak to nikoho nezajímá :D.

Tak zatím čauuu, vaše psychycky vyčerpaná...

Grafika od Clawdie a Honey, kromě 1. popisku


5 komentářů:

  1. No jo, občas mě učitelé kolosálně štvou. Jako ano, mohlo to být ještě daleko horší, ale nejvíc mě štve, že někteří z nás teď měli přijímačky na střední školy a většina z nás i dvoje, ale jim je to očividně prostě jedno. Přijdu do školy a mám dělat celou 2. lekci v PS? Jako mohla jsem si to dělat průběžně, ale tento školní rok jsou krapet důležitější přijímačky. A já jsem u sebe nakonec napočítala 28 výkresů určených na přijímačky, které za něco stojí. A to nepočítám těch pár vyřazených. Takže ano, myslím, že jsem tento rok celkem makala. A taky si myslím, že mi to dokázalo, že když člověk chce, jde to. I s mojí leností a prokrastinací jsem to dokázala. Jen ty absolventky mě zatraceně štvou. Copak člověk už nemůže mít klid? Pche, nejlepší školní rok ze všech? Možná bude, ale kvůli třídě a škole jako takové. Spíš hlavně kvůli některým lidem.. mimo školu..

    OdpovědětVymazat
  2. Ty testy a prezentace a referáty...Děs. Já se tenhle víkend nezastavila. Ale snad to všechno přežijeme. Opravdu se máš, že tě na školu přijali.

    OdpovědětVymazat
  3. Nám dala učitelka tři papíry A4 na jednu jedinou hodinu jako test. Nestihla jsem, tak možná budu mít poprvé dvojku z češtiny. Prezentace ani nemůžu dělat, protože nemám PowerPoint. Hrůza. Ale snad to zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  4. Dělat prezentace a referáty mi nevadí, horší je to pak prezentovat. :/ My to ve škole máme naštěstí v pohodě, takže jsem ráda. Snad to všechno zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!