úterý 3. ledna 2017

Kontrola Affs, mám za sebou 1. talentovky :D!




Ahhhoj! Asi o půl druhé jsem se vrátila z mých 1. talentovek . Byla jsem na ně ve Valmezu (jakože Val. mez., jakože Valašské meziříčí) na škole s nemožně dlouhým názvem: střední škola uměleckoprůmyslová sklářká Valašské Meziříší, pokud si to dobře pamatuju :D. Mám z nich vcelku dobrý pocit. Myslím, že jsem nic vyloženě nepokazila, ale když berou jen 7 lidí, tak moc velkou šanci nemám :P. Teď už to stejně neovlivním, jsem ráda, že je to za mnou...Až na to, že pozítří jdu na další talentovky do Lipníka :D. A někdy budu asi dělat i normální přijímačky...na gympl. Možná. Asi. Jo. Fotky obrázků sem snad dám příště ;). 



A teď ke kontrole...Prosím všechny mé Affiliateees, aby se zapsaly do 15. 1. 2017. Budu ráda, když vás bude hodně :D. Kdo se mnou není Affs, a chtěl by se zapsat, může ;).


1. Přeznívka, blog
2. Chceš / nechceš zůstat nadále v Affs, proč / proč chceš být Affs (pro zapisující se)
3. Co bys na blogu vylepšil/a? Co seti líbí / nelíbí?
4.  Jak často budeš komentovat? 


Tak zatím hoj ;). Vašeee
Grafika: viz předminulý článek


8 komentářů:

  1. 1. Karolí Kůrková karolisworld.blogspot.cz
    2. Jasně, že jo, máš super a krásný blog a dobře píšeš.
    3. Blog se mi líbí, neměnila bych asi nic.
    4. Noo, články čtu všechny, ikdyž někdy komentář nenapíšu, protože nevím, co k tomu dodat. Budu se snažit komentovat každý článek.

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Beccymonster http://monsterhighdolls13.blog.cz
    2. Protože se mi moc líbí tvůj blog i styl psaní:)
    3. Myslím, že nic...je super!
    4. Budu se snažit co nejčastěji:)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. MH Zuzka, zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz
    2. Ano, chci. Protože seš kámoška a máš suprový a super vtipný blog. 😁
    3. Líbí se mi vše, nic bych neměnila. (Škrtnuté písmo: Aneb když se někomu nechce nic vymýšlet. :'D Ale teď vážně. Nic mě nenapadá.)
    4. Pravděpodobně každý článek, pokud nebudu mít lenoru. Nebo lepru. xD

    Jinak.. Kdyby se mě někdo dneska ptal, jaký mám pocit z přijímaček (jakože ptal :D), tak.. žádný. Nebo aspoň ještě nějakou dobu poté jsem měla ve hlavě jakoby úplně prázdno, žádný dojem, žádná emoce. Divný, co?

    OdpovědětVymazat
  4. Kitty Black Rose mojeeverafterhigh.blogspot.cz
    Chci. Máš úžasný blog, který mě moc baví
    No...asi nic!
    Budu se snažit komentovat každý článek❤

    OdpovědětVymazat
  5. Clawdia a Honey8. ledna 2017 v 14:56

    1. Clawdia a Honey, mh-frights-camera-action.blog.cz
    2. Protože máš moc hezký blog a baví nás :) Jsi sympatická a milá bloggerka, vtipná a hodná ♥
    3. Asi by jsme to tu nechali tak jak to tu je..
    4. Podle času, teď ho moc nemáme kvůli škole :/ Ale budeme se snažit každý článek

    OdpovědětVymazat
  6. Skelita, skelita-monster-high.blog.cz
    Chci, protože máš skvělý blog, který mě baví :) !
    Asi nic.
    Podle času, ale budu se snažit komentovat každý článek. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, na jaký obor to chceš, že berou jen 7 lidí? :D Podle mě by takový komorní obro mohl být skvělý, budete tam mít hezkou rodinnou atmosféru, pokud se tam neobjeví nějaký debil. :D No a i kdyby to nevyšlo, věřím, že další školy budou tayk fajn... gympl podle mě nikdy není špatná volba, pokud se ti vyložene nehnusí vidina VŠ. ;)

    A omllouvám se, že se zatím nijak nezapisuji a komentuji asi trošku zcestně... zkrátka mě zaujalo vyprávění o talentovkách... a přijde mi hloupé se ti sem hned zapsat, když tvůj blog tak moc dobře neznám, abych ti tu ještě troufale radila, co vylepšovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, 7 lidí je málo :D. Ale asi mě vzali. Ne oficiálě...ale 2-3. místo...by mi mělo zajistit postup, nebo jak to říct... :D. Hm, je fakt, že není gympl, jako gympl. A na radění nic troufalého není ;).

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!