čtvrtek 18. února 2016

Jaké monsterky bych si ještě přála?

Ahojky! Po dlouhé době se vám hlásím zpět na blogu! Pardon, že v poslední době moje aktivita stojí za houby, ale ve škole toho teď není úplně málo, a když mám chvíli volna, dělám i pár jiných věcí než blog : D...Ale jsem tu a přicházím s novým článkem :)! Hm...asi bych měla začít, že? No jo, no jo :D.

Donedávna jsem nevěděla, že bych chtěla ještě tolik monsterek přivítat ve své sbírce, ale to se změnilo, a tak jsem se rozhodla napsat tento článek.

Jako první bych si moc přála Isi, na kterou jsem změnila názor a začala se mi hrozně líbit :D. Abych za ni nemusela utrácet svoje peníze, plánuju ji za vysvědčení (takže to ještě chvíli potrvá...moje kapesné není totiž žádný balík :D)...



Druhá v pořadí je Lagoona Exchange program. Nějak se mi začala líbit...navíc jsem ji našla za parádní cenu a mohla bych si ji koupit i ze svého...teda možná, na sto procent bych chtěla zatím jen Isi :D


Dále asi Poseu, protože je podle mě velmi originální a krásná, jen je trochu nepraktické, že nemá nohy, ale ta ploutev (nebo co to je) je parádně promakaná :D...ale není úplně levná...asi jako Isi :(


A nakonec asi tak 7 basiček, které asi stejně nikde neseženu, ale budu si kontrolovat bazary a prodejny a třeba časem nějakou objevím :D. Jsou to: Abbey, Spectra, Robecca, Clawdeen, Draculaura, Operetta a Toralei...sice už je všechny mám, ale v jiné kolekci, a myslím, že mít ve své sbírce základní příšerky je už celkem vzácké. Z původních mám Frankie, Neferu a Venus, nechápu, proč jsem si zbytek nekoupila, když jsem k nim měla lepší přístup :(...

Obrázky nedávám, to bych tu byla do devíti :D!

A jaké monsterky byste si přály vy? Líbíse Vám také tyto, nebo jiné? Za každý názor budu ráda :D!

6 komentářů:

  1. Super článek, jsem ráda, žes zas napsala něco na blog. :) ;) Isi si přeju taky a úplnou náhodou teď překládám její profil do mého monster-profilového bločku. Respektive zatím vybarvuju její omalovánku. :D Isi je podle mě neobvyklá, taková ,,klidná", tichá, ale nádherná éterická a lesní bytost. Lagoona je krásná, ale na tomhle obrázku se mi zrovna nelíbí. :D Já jsem moc ráda za moji Lagoonku, která byla navíc v super slevě. :) :-P Posea je prostě úchvatná!! Já vím, že jsem ZASE (:D) úplně náhle změnila názor a začala se mi strašně líbit, ale jak už jsem říkala asi stokrát, já prostě miluju všechno spojené s mořem, piráty, poklady, záhadami,..! Jinak asi taky nakonec dneska napíšu svůj wishlist... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím ťa.Nenavážaj sa na moje komentáre.A dĺžku.A ak nevieš čo je spam tak by som to na tvojom mieste ani neriešia...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, promiň, s blogem (.cz) nemám moc zkušeností, takže nevím, jak přesně na něm fungují komenty... :)

      Vymazat
  3. Clawdeen je v Dráčiku za 559,- Kč nebo tak nějak.A Draculaura taky.:) Určitě se tam podívej, ale spíš je seženeš přes internet v Dráčiku než v kamenném obchodě.:)
    A Isi si taky moc přeju, ale doufám ,že časem se zlevní a bude v Česku v obchodech.Já ji teda zatím nikde neviděla.://

    OdpovědětVymazat
  4. Tady odkaz: http://www.dracik.cz/monster-high-priserka-mix/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :D, Isi je zatím jen na Internetu, v kamenném obchodě jsem ji zatím ještě taky neviděla :).

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!