čtvrtek 4. února 2016

Já se vrátím! :D

Ahojky! Asi tak po sto letech jsem dostala chuť na blogování. Čas bohužel nemám, takže se nevrátím jen tak hned, ale postupem času to tu zase rozjedu na plné obrátky :D! Jedním z prvních článků budou pravděpodobně hororové fotky Operetty anebo Abbey ve sněhu (no jo, dávná to minulost :D!). Ostatně máte se na co těšit! Zatím se mějte, letím ještě na školní blog.

                                                                                                                               S nadějí Vaše Kája K. (jejíž přezdívka je originální asi jako parádní podlaha :P)


3 komentáře:

  1. WOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! Když jsem se podívala na tvůj blog a viděla ten nový článek, tak jsem zatleskala radostí. :D Ty ses probrala z hrobu!! :D Né, dělám si srandu. :D Ale je fakt úžasný, že ses vrátila!! Na fotky se moc těším! Já taky dám na blog svoje hororové fotky, ale nevím kdy, protože teď mám ještě zásobu fotek s mojí fotobomby-milující Lornou. :D Tak se těším, až to tu zase rozjedeš!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, z hrobu mě probrala ta fotosoutěž :D! A musím sem dát článek o dessu :)...

      Vymazat
  2. Wow, jinak nádherný design! Brzo jsi to stihla. :) A moc se ti povedl! Já už bych si možná taky mohla udělat nový dess, ale zatím nemám nápad.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!