pondělí 19. prosince 2016

Vánoce se blíží aneb já to vážně nemohla vydržet :D!


Hoj! Kdo sem i přes mou neaktivitu občas zavítá, zjistí, že je nový článek. Vlastně ještě ani nevím o čem konkrétně bude, ale mám už fakt megastické nutkání sem něco napsat :D. A ano, taky moc nestíhám komentovat a vůbec nestíhám emh....nic? Malování, pečení, uklízení před Vánoci - Ha! A kdy to mám jako všecko dělat? No, znáte to, teď bych se tu normálně naštvávala nad tou dementní školou, ale jelikož si nerada kazím náladu, hodlám sem prásknout něco jiného, ale...co? (Minuta přemýšlení) 
(ne, není u nás sníh :P)



Mám nové barvy a štětce...a jsou boží :D. Štětců je 12 a jsou ploché, různě velké...a barvy jsou akrylové a mají 24 odstínů, kjášné barvišky,muším šíšt...A už nějakou dobu se hecuju, abych se zeptala jednoho...kluka...jestli se mnou nepůjde na taneční...Ale  to prostě nejde! Kolem něho se furt motá minimálně pár lidí...Z toho je jeden můj bratranec, ti dva se od sebe snad nehnou na krok :D. Jako on je strašně v pohodě (TEN kluk :D ...), jenže já neumím mluvit s klukama (a lidma obecně - já a vyjadřování nejsme zrovna kámoši) aaa navíc on je až moc ...(nevyslovitelné cosi)..., na to, abych ho prudila :P. Ale musím, musím, MUSÍM to aspoň zkusit...

Echm, jak se těšíte na Vánoce? Jo, častá a možná už dementní otázka, ale což :D. Já to nějak nestíhám vnímat, je toho na mě hodně. Ale budu se snažit se naladit na atmosférickou vlnu...jakože vánočně-atmosférickou, jestli mě chápete :D. A taky nějak stíhat. JESTLI NÁM ALE NĚJAKÝ IDIOTSKÝ UČITEL DÁ NA VÁNOCE ÚKOLY, TAK JE TO SEBEVRAH!!! Grrr. Ehm, krásné svátky, možná se o prázdninách ukážu na blogu :D!

Tak zatím, vaše odporu k úkolům plná, dobře naladěná a momentálně optimisticky vyhlížející...

(grafika - popisek Clawdia a Honey, zbytek Farrah ;D)

6 komentářů:

  1. Yeey, bezva článek! :D Já jsem od dneška taky poměrně dobře naladěná, od teďka poměrně hodně dobře. Navíc jsem v Pompu kromě lega pro bráchu objevila další potenciální zdroj vánočních dárků!! >:-D Myslím, že tam zítra ještě zajdu, dnes už jsem moc neměla prachy navíc. :D Jooo, já se hecovala asi dva týdny a stejně to nakonec dopadlo strašně. :D :/ No, pouze doufám, že dnešní výtvarka posílí mé optimistické vyhlídky. Jestli ne, tak... je to blbý. :D Ale snad jo, teď mě už nečeká nic hrozného a žádné odmítnutí už mě zklamat nemůže! :D A ty štětce mám taky, jsou suprové a super hebké! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ujha, nový článok. :D... Ja ani vôbec nemám pocit, že budú Vianoce, ale vlastne mi je to jedno. :/ A darčeky? Ehm, nikomu som nič nekúpila. xD Len niekomu vzácnemu kupujem všetko čo vidím. :DD ^^ Btw, nehanbi sa a opýtaj sa toho chalana na tú tanečnú. :)) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju Veselé Vánoce!! :D Přeju ti, ať ti to s tím klukem vyjde. Super článek.

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční náladu nemám. Přijde mi neuvěřitelné, že už jsou zase Vánoce. Teda ne, že bych je neměla ráda, to ne. Jinak ti taky přeji Veselé Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty barvy musí být hezké, taky bych takové chtěla. Krásné a veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!